Пакеты с вашим логотипом

 Быстро!
 Качественно!
 В срок!

Точное соблюдение сроков
Изготовим любые тиражи
Вернем 110% стоимости, если не понравится качество
Особые условия доставки для г.киева
Главная

->

Статьи

->

Як можна заощадити гроші, замовивши фірмовий друк на пакетах

Як можна заощадити гроші, замовивши фірмовий друк на пакетах

Як можна заощадити гроші, замовивши фірмовий друк на пакетах

Упаковка з поліетилену вже кілька десятиліть входить до списку товарів першої необхідності. Українці не уявляють собі життя без цього атрибута. Щоб зробити упаковку більш красивою, затребуваною і індивідуальної, необхідно прикрасити її за допомогою нанесення красивих зображень. Не варто сумніватися в використанні цих пакувальних виробів в якості рекламного носія:поліетиленові пакети з друком значно переважають незафарбовані безликі кульки.

Різні фірми з метою реклами користуються послугою друку на пакетах, що надає наша фірма. За допомогою стильних виробів, на яких нанесений логотип підприємства, можна поліпшити репутацію фірми, зацікавити ділових партнерів, покупців.

Способи вибору друку на поліетиленових пакетах для одиничного і масового виробництва мають відмінності. Для потокового виробництва оптимальним є флексографія, для одиничного - шовкографія. Далі наші фахівці наводять їх порівняльні характеристики.Крім того, ми акцентуємо вашу увагу на тих деталях, знання яких дозволить вам трохи заощадити.

Друк на пакетах методом шовкографії

Це принцип тиснення малюнка через сітку з шовкових ниток, закріплених в раму. Звідси і назва даного способу - шовкографія. Друком управляє оператор, який поштучно укладає одноколірні пакети на друкувальний стіл, і здійснює нанесення картинки. Такий спосіб оптимальний для тиражів від одного примірника до тисячі.

У даного способу нанесення є як плюси, так і мінуси. До переваг можна віднести:

рентабельність способу при малому тиражі;

насиченість і щільність шару фарби (дозволяє виконати друк світлими тонами на темному тлі);

стислі терміни виконання замовлення;

можливість друку невеликих обсягів;

індивідуальність замовлення.

До недоліків відносяться:

підвищена собівартість одного примірника;

є необхідність окремого виготовлення «чистих» пакетів під нанесення;

обмеження за розмірами і типами пакетів;

друковане поле обмежено;

обмеження при повноколірному друку.

Даний спосіб рентабельний і оптимальний у випадках замовлень невеликими партіями (для роботи на виставках і рекламних акціях, або у випадках малих щомісячних витрат упаковки).

Друк на пакетах методом флексографії

Для великих обсягів замовлень застосовують флексодрук. Наше виробництво має саме таке обладнання. Повністю автоматизовані потокові лінії дозволяють виконати виготовлення упаковки з нанесенням друку.

Цей спосіб нанесення зображень має тільки один очевидний мінус - неможливість виробництва пакетів малою кількістю. У випусках тиражів кількістю менше трьох тисяч штук собівартість однієї штуки товару невиправдано висока.

За іншими показниками оцінки якості і економічної обґрунтованості цей спосіб виробництва друкованої пакувальної продукції має безумовні переваги перед шовкографією. При збільшенні тиражу вартість однієї штуки виробів пропорційно зменшується, а яскравість і барвистість зображення задовольнять потреби будь-яких груп споживача.

При оформленні замовлення варто звернути увагу на кількість примірників, які необхідно надрукувати. Якщо подолати певний поріг кількості виробів, то, в порівнянні з іншими методами, обраний спосіб стане вигідно використовувати.

Зверніть увагу на те, що вартість прямо пропорційна барвистості зображення. Найбільш підходящим варіантом з точки зору витрат буде надрукувати одно-, двоколірні пакети з логотипом. Часом такий варіант виглядає значно ефектніше повноколірного друку. Для кращого ефекту варто вибрати для друку якісну глянсову поліетиленову плівку, що не мнеться.

Вартість друку також залежить від використання понтонних фарб для якісної передачі кольору на фірмових пакетах. Щоб знизити витрати, закладені в бюджет, можна зупинити свій вибір на кольорах, представлених в палітрі CMYK.

Форма связи