Режим работы:
Пн-Пт с 9:00 до 20:00
09.10.20
Коли заходимо в магазин упаковка - це перше, що ми бачимо. Найчастіше вибір товару відбувається саме за зовнішніми ознаками, тобто візуально і на дотик. Доведено, що майже на 95% покупців впливає якість обслуговування.
Як зробити товар більш привабливим і конкурентоспроможним? Кожна фірма намагається виділити свою продукцію і отримати певний сегмент ринку. Підкреслити свою унікальність можна декількома способами:
• Особливий склад, рецептура, незвичайні властивості продукту. Досить складний і витратний спосіб. Особливо в умовах розвинених технологій.
• Створення якоїсь асоціації товару або послуги з певними почуттями або подіями. Зв'язок між молоком і сніданком або зошитом і школою очевидна і навіть банальна. Саме таку інформацію легше запам'ятати.
• Використання фірмового стилю компанії. Власний логотип, простий звучить, легко запам'ятовується слоган і набір корпоративних атрибутів. Допомагає згуртувати колектив і сформувати відмінні риси бренду.
Торгові марки вдаються до стандартизації пакування з точки зору єдиної маркетингової стратегії підприємства. Поліетиленова плівка використовується для пакування різноманітної продукції. Вона проста в обігу, компактна і недорога. Друк логотипів на кульках та іншої супутньої інформації робить її ще й безкоштовним рекламним матеріалом.
Друк логотипів на пакетах - найпростіший і найвигідніший спосіб заявити про свою компанію і поширити велику кількість інформації про свою діяльність. Поліетиленова продукція завжди була популярним пакувальним матеріалом серед виробників. А її довговічність і практичність повторного використання в побутових умовах зробила її фаворитом серед покупців.