Кольорові пакети з логотипом для кращого брендингу

26.11.21

Кольорові пакети з логотипом для кращого брендингу

Більшість компаній при виготовленні рекламних матеріалів використовують фірмові кольори свого бренду: Coca-Cola – червоний, як Різдво, Київстар – синій з жовтим. Відомі компанії розуміють, що правильне використання кольору може створити бренд, що запам'ятовується. Вибір та використання правильних кольорів для вашого корпоративного іміджу – один із найбільш важливих способів забезпечити позитивний вплив вашого маркетингу на ваших клієнтів.

Вибір правильного кольору дуже важливий. Усі маркетингові матеріали, включаючи пакети з логотипом, повинні мати цей колір, оскільки це сприяє впізнаваності та має психологічне значення.

Що необхідно врахувати під час вибору кольору для пакетів з логотипом

Червоний колір дуже агресивний, це колір енергії. Він поєднується з рухом та напругою, стимулює дії. Мережа магазинів виявила, що люди ходять швидше і роблять більше імпульсних покупок, використовуючи червоний колір біля кас.

Синій колір вважається заспокійливим та безпечним. Він асоціюється із силою, надійністю, мудрістю та вірністю. Ви знайдете, що у багатьох уніформа синього кольору. Люди краще виконують свою роботу у блакитній кімнаті, тому що вони більше зосереджені на поставленому завданні. Синій колір передає впевненість та стабільність.

Чорний - колір сили та влади. Це пов'язано з якістю та інтелектом. Чорний – серйозний колір, що викликає сильні емоції. Це також пов'язано зі смертю та смутком. Важливо не використовувати занадто багато чорного, тому що інколи він асоціюється зі злом.

Білий - колір чистоти, святості та безпеки. Він відображає всі кольори спектру кольорів. Білий впадає у вічі в маркетингових матеріалах. Його часто використовують у медичних та дитячих товарах.

Зелений - це колір грошей та зростання. Цей заспокійливий колір асоціюється з успіхом, природою, родючістю та відновлюваною енергією. Це колір, який часто використовується фінансовими організаціями, тому що він говорить про багатство та підтримку.

Помаранчевий – це колір веселощів, радості та енергії. Він часто використовується в іграшках та розважальних продуктах, асоціюється з новими починаннями.

Коричневий – колір дружби, вважається стабільним, природним та примітивним. Якщо його використовувати дуже багато, то в цьому випадку він може стати дуже брудним. Коричневий колір асоціюється з надійністю та корисністю.

Фіолетовий - колір чистоти, асоціюється з багатством, достатком та вишуканістю. Цей колір стимулює мозок, здатність вирішувати проблеми та творчі здібності. Фіолетовий колір використовується в рекламі товарів для молодих, неповнолітніх і часто асоціюється з рожевим.

Рожевий - спокійніший варіант червоного. Рожевий вважається молодим, веселим та хвилюючим. Він широко використовується в іграшках для дівчаток, солодощів та товарів для здоров'я для жінок.

Жовтий – колір щасливого сонця у поєднанні зі сміхом та щастям. Це змушує мозок виділяти серотонін і змушує вас почуватися добре та позитивно. Зазвичай це асоціюється з оптимізмом, але слід виявляти обережність щодо надмірного використання. Також він може мати негативний ефект, який підвищує агресію. Жовтий привертає увагу, а велика кількість золотих відтінків збільшує продажі, повідомляючи про найкращі часи.

Будь ласка, зверніть увагу на ці особливості ще до замовлення пакетів із логотипом на момент розробки дизайну фірмових пакетів.

Замовити кольорові пакети з логотипом для брендингу за найкращою ціною

"Імпласт" надає комплексні послуги з виготовлення фірмових пакувальних виробів. При замовленні у нас поліетиленових пакетів з логотипом ми обов'язково запропонуємо різні колірні варіанти. Не будь-яке зображення, вигадане замовником, є вдалим. У разі потреби наші фахівці підкажуть найбільш вигідні колірні рішення для вашого брендингу на поліетиленових пакетах.

Зверніть увагу, що кількість кольорів і площа запечатки вплине на кінцеву ціну виготовлення ваших фірмових пакетів. Замовляючи кольорові пакети з логотипом для брендингу, ви отримаєте найкращу ціну на ринку.

Хочете дізнатися вартість вашого тиражу?
Заповніть форму нижче і ми надішлемо прорахунок вартості тиражу зручним для Вас способом
arrow