РЕЖИМ РОБОТИ:
Пн-Пт з 9:00 до 20:00
26.11.21
Якщо ви збираєтеся відкрити власну справу, крім цікавої ідеї та економічно прорахованого бізнес-плану потрібно буде вирішити ще багато питань. Фірмовий стиль компанії відіграє важливу роль у просуванні торгової марки та її подальшого розвитку. Великі світові бренди використовують хитрі психологічні хитрощі та багатоходові маркетингові стратегії для того, щоб залишатися на плаву і заповзятливо розширювати споживчий сегмент.
Поєднання кольорів, яскраві образи і слогани, що запам'ятовуються, - ось те, що приваблює покупців. У сучасних умовах ринку складно здивувати різноманітністю асортименту чи унікальністю, тому основна роль відводиться рекламі. Керуючи думкою громадськості, можна вибудовувати позитивне ставлення до того чи іншого продукту і тим самим збільшувати продажі без особливих витрат.
Для торгових мереж чи окремих магазинчиків важливо залучити якнайбільше лояльної аудиторії, оскільки конкуренція серед цього сектора бізнесу одна з найжорсткіших.
Друк логотипів на поліетиленових пакетах – це поширене явище у світі реклами. Економічність, простота виконання та практичність застосування робить їх ефективним способом вирішальним виробничі (упаковка) та маркетингові (активне інформування) завдання.
За даними статистичних досліджень, пакети з логотипом більш ніж на 40% частіше помічаються та залишаються у пам'яті перехожих, аніж плакати чи вуличні бігборди.
Часто компанії замовляють брендовані пакети, щоб клієнти якнайбільше бачили перед собою потрібне зображення вдома, на вулицях у перехожих, у транспорті та громадських місцях. Крім того, це бюджетний спосіб зробить більш відомий ваш магазин або заклад без витрат на розповсюдження. Кожен новий покупець стає розповсюджувачем інформації про придбаний товар.