Який пакет вибрати: Майка чи Банан?
У кожної речі має бути відповідне пакування. Поліетиленові брендовані пакети – відмінний варіант для попутної реклами.
Поліетилен – надійний і водночас дуже дешевий матеріал. Щільний блискучий ПВД виглядає дорого і може використовуватися для подарункової та презентаційної продукції. А з ПНД роблять кульки для продуктових магазинів та сміттєві мішки, вони здатні витримати велику вагу, стійкі до механічних пошкоджень і чудово зберігаються на складі.
Яка упаковка підійде саме вашому товару?
Чи не можете визначитися, яка форма пакетів більше годиться? Давайте розбиратися за допомогою 5-ступінчастого алгоритму:
- Спочатку визначимося з типом бізнесу. Для торгових точок, торгово-розважальних центрів та аптек найкращим вибором буде майка кількох стандартних розмірів.
- Великі майки для супермаркетів, бо там люди часто закуповуються на кілька днів та повертаються на касу з важкими візками. Для медичних закладів купують тоненькі невеликі целофанові кульочки з емблемою. Бажано мати запас із двох-трьох типів упаковки залежно від асортименту.
- Банани – застосовуються у рекламі. Привабливий зовнішній вигляд ПВД сам собою створює фірмовий стиль. Для просування своїх товарів краще використовувати якісну упаковку, яка заявляє про рейтинг фірми.
- Поширення – головне завдання рекламних акцій, підберіть для презентації своєї продукції яскраві та стильні банани з логотипом торгової марки, щоб підкреслити солідність організації.
- Поліграфічна продукція, подарунки та інша дрібна сувенірна продукція ідеально підходить для акуратних пакетів з авторським помітним дизайном.
При замовленні пакетів пам'ятайте, що вміло підібране упакування – це 95% успішного продажу будь-якого виробу.