Відмінність ціни на поліетиленовий пакет «майка» та пакет «банан».

26.11.21

Чому ціни на пакет «майка» та пакет «банан» відрізняються?

Поліетиленові пакети з логотипом – найпоширеніша упаковка. Найбільш відомими та популярними вважаються дві форми пакетів: «майка» та «банан».

Компанія «Імпласт» займається виготовленням поліетиленових пакетів із доставкою по Україні. Вибирайте найбільш вигідний для себе товар і замовляйте зараз. На сайті ви знайдете багато інформації про асортимент та технології виробництва.

Як вибрати підходящий недорогий поліетиленовий пакет?

Залежно від характеристик товару, що реалізується, варто віддати перевагу одному з типів поліетиленової упаковки.

Почнемо із загального. Будь-який поліетилен має список переваг над папером або тканиною:

  • Підвищена міцність, стійкість до механічних пошкоджень.
  • Місткість, за рахунок додаткових бічних фальців та донних складок, компактний на перший погляд пакет вміщує великі коробки та габаритні предмети.
  • Вологонепроникність, мабуть, найхарактерніша і корисна риса матеріалу
  • Захист від забруднень, пилу та ультрафіолетових променів, запобігає псуванню товарного вигляду.
  • Відносно низька ціна та додаткові бонуси за оптові партії.

Крім цього, кожен пакет має власні переваги. При виборі формату упаковки зверніть увагу на габарити та особливості товару.

Кожен із пакетів має свою цільову аудиторію, затребуваний у своїй сфері, а який із них підходить для вашої діяльності, ви можете визначити.

«Майка» - більш дешевий пакет, його ще називають шелестящим, з тонкого поліетилену здатна витримати велику вагу. Їх використовують для продуктових магазинів, супермаркетів та служб доставки. Там, де потрібно нести важкий вантаж на значні дистанції. Фасувальні шарики використовуються повсюдно у вуличній торгівлі та промисловості. Великі обсяги упаковки, що не потребують особливих витрат, – це оптимальний варіант для комерції.

У свою чергу «банани» за рахунок щільності та блискучої поверхні виглядають презентабельно і здатні привернути увагу до бренду. Вони використовуються для поліграфічної продукції, упаковки невеликих продуктів або подарунків. Наносячи логотип, ми створюємо активну рекламу, покликану працювати на благо розвитку бізнесу. Єдиний недолік «бананів» - не надто міцні ручки, але їх можна додатково зміцнити.

Хочете дізнатися вартість вашого тиражу?
Заповніть форму нижче і ми надішлемо прорахунок вартості тиражу зручним для Вас способом
arrow