ВИДИ ДРУКУ НА ПОЛІЕТИЛЕНОВИХ ПАКЕТАХ У КИЄВІ. Імпласт

26.11.21

Пакети з логотипом – це геніальний винахід, який швидко набрав популярності. Що може бути краще за рекламу, ніж та, що поширюється самими споживачами?

Види друку в Києві та способи їх застосування на поліетиленових пакетах

Зазвичай запечатують тільки 1 сторону, створюючи тим самим виворітну і лицьову сторону. Така методика найефективніша: недорого, швидше та перехожі бачитимуть лише одну сторону, тому немає сенсу розміщувати інформацію на іншій. Що стосується кількості кольорів – друк можливий до 4 кольорів. Хоча все залежить від дизайнерського рішення, але оптимальними вважаються зображення, виконані в 1-2 тонни. Такий малюнок чіткіший і сильніше запам'ятовується.

Флексодрук проводиться за схемою "з рулону на рулон". Це дешевий та швидкий спосіб, що дозволяє виробляти продукцію для оптових замовлень у промислових масштабах. Відмінною особливістю і те, що вона спочатку розроблялася спеціально для упаковок.

Сучасні прийоми флексографії – універсальна технологія техніка з широкими можливостями відтворення принта на різних матеріалах, у тому числі поліетиленової плівки.

Еластичні кліше передають фарбу на матеріал і виконують роль декелю. Така властивість форм дозволяє опустити процес приправки та забезпечує тривале використання – тиражостійкість.

Незважаючи на універсальність трафаретного друку, існують особливості нанесення зображення. Результатом шовкотрафоретного друку є якість відбитка. Такий спосіб найчастіше використовують на «бананах» для подарункової продукції. У той час як флексодрук підходить для «майок».

Якість залежить від багатьох складових, включаючи правильність підготовки поліетилену, барвники, що використовуються, і закінчуючи обробкою готових виробів.

Для замовлення пакетів з печаткою, зв'яжіться з нашими менеджерами відділу продажів!

Хочете дізнатися вартість вашого тиражу?
Заповніть форму нижче і ми надішлемо прорахунок вартості тиражу зручним для Вас способом
arrow