Поліетиленові пакети з логотипом – доступна розкіш

26.11.21

Що таке поліетиленовий пакет із логотипом? Просто спосіб донести покупку до дому, джерело інформації чи показник іміджу компанії? Залежно від призначення, пакети бувають дешевими та дорогими, одноразовими та призначеними для багаторазового використання. Кожна упаковка має свою мету. Ми – компанія «Імпласт» готові виготовити для Вас все розмаїття фірмових пакетів з логотипом!


Можливість компромісу при виборі якості пакету

Пакетом з логотипом найвищої якості може похвалитися не кожен виробник. В чому причина? Спочатку ми маємо чітко визначити справжні потреби нашого Замовника. Це питання скоріше не з технічної сфери, - наші можливості майже безмежні, - а в тому, щоб знайти компроміс між необхідними споживчими властивостями та розумною вартістю пакета з логотипом. Насамперед потрібно максимально точно визначити безліч технічних параметрів пакета.

Вартість пакету залежить від його маси

Початок роботи - залежність маси фірмового пакету та його ціни. Основною складовою вартості пакета є маса поліетилену, витраченого на нього. Тобто вартість пакета безпосередньо залежить від його щільності (товщини поліетиленової плівки) та геометричних параметрів. Виходячи з вищесказаного, великий, гарний пакет з Вашим логотипом, що має високу міцність не може бути занадто дешевим.

Розумна ціна та практичність пакетів майка

Пакет типу майка є найбільш економічним рішенням при будь-якому обсязі та навантаженні. Конструктив такого пакета при дуже невеликій товщині (від 12 до 20 мікрон) відмінно "витримує" потрібний вантаж, а бічні складки забезпечують достатню місткість. Недоліками пакетів майка є “одноразовість” та деформація рекламного поля у процесі використання. Але найчастіше ключовим моментом є рівень відповідності такого пакету іміджу Вашої компанії та Вашого товару.

Оптимальний маркетинговий хід – пакети із вирубною ручкою

Як рекламоносій відмінним вибором буде пакет з прорубною ручкою. Укріплені ручки підвищують міцність, а так звана "донна складка" - місткість. Зображення на такому пакеті завжди розправлене, пакет призначений для багаторазового використання (якщо за його виробництві був спроб глобальної економії усім). У цьому випадку товщина поліетилену значно більша, складніший конструтків і відповідно - висока вартість. Натомість пакет із вирубною ручкою повністю виправдовує звання "іміджевого".

Також існує пакет із петлевою ручкою, який дуже схожий на свого “собрата”. Втім, він не встиг набути такої самої популярності, через високу вартість виготовлення, тоді як кількість навантаження він витримує менше.

Імідж, солідність та турбота про навколишнє середовище в одній паперовій упаковці

Покупці сприймають пакети з картону та паперу дорожчі, багатші та солідніші, ніж звичні пакети з поліетилену. Вся справа в тому, що вони практичні і водночас виготовляються з екологічного матеріалу.

При безлічі видів паперових пакетів існує і розкид цін. У нашій пропозиції Ви знайдете бюджетні види паперових пакетів з логотипом та дорогі іміджеві пакети, виробництво яких відбувалося із застосуванням найскладніших поліграфічних технологій. При цьому частина пакунків передбачає нанесення нескладного малюнка за допомогою флексодруку. Офсет, шовкографія та тиснення фольгою застосовуються для друку за пакетами вищого класу.

Процес збирання більшості пропонованих нами пакетів з паперу автоматизований, що нехарактерно для більшості виробництв. Саме автоматизація складальних процесів дозволяє нам запропонувати багатогранний спектр різних паперових та картонних пакетів з логотипом, причому часто з унікально низькою вартістю.

Дизайн поліетиленових пакетів із логотипом: особливості

Як тільки Ви визначитеся з розміром, конструктивом та щільністю пакета, настає наступний етап – вибір дизайну малюнка. Тут значення мають такі характеристики: кількість кольорів та обсяг фарби, яку під час друку потрібно “вилити” на пакет та розмір зображення.

З одного боку, ми можемо зобразити на пакеті портрет Мони Лізи, але в цьому випадку всі параметри, перераховані вище, можуть зіграти з вартістю пакетів "злий жарт". З іншого боку, "Чорний квадрат" Малевича - найпростіший, лаконічний і відомий варіант.

З тієї ж причини не потрібно перевантажувати площу фірмового пакета великою кількістю інформації. Більшість якісної упаковки - це просто пакети з логотипом, які не містять у своєму дизайні переліку свого асортименту та безлічі адрес точок продажу, зате досконало обіграють сам логотип фірми.

Малюнок на пакеті – це завжди компроміс між якістю та ціною. Але наш професійний дизайнер зможе і малими коштами зробити з Вашого проекту "цукерку".

Тепер Ви знаєте всі складнощі розробки та виробництва по-справжньому гарного пакету. Завдання ускладнюється, якщо потрібно вкластися у мінімальний бюджет.

Ви можете впевнено покластися на нашу компанію – одного з провідних постачальників поліетиленових пакетів з логотипом та пакувальною продукцією.

Ми працюємо на найвищому рівні для задоволення всіх Ваших потреб!

 

 

Хочете дізнатися вартість вашого тиражу?
Заповніть форму нижче і ми надішлемо прорахунок вартості тиражу зручним для Вас способом
arrow