Технології нанесення зображення на пакети

26.11.21

Отже, розглянемо два основні методи друку на пакетах - флексографічний і трафаретний (шовкографія).

Що таке флексографія? Це один з видів високотехнологічного друку, в процесі якого застосовуються гнучкі пружно-еластичні форми для друку і рідкі або пастоподібні фарби. За допомогою простого валика фарба наноситься на форму. Еластичність форми потрібна для того, щоб друкувати на пакетах і на будь-яких матеріалах, включаючи поліетилен.

Простіше кажучи, це нанесення логотипу на пакети автоматичним автоматизованим способом.

При флексодруку потрібна картинка наноситься на пакет ще до того, як він набуває звичної для нас форми. Перша стадія – екструзія – це процес видування плівки обраних параметрів (кольору, розміру, консистенції та щільності). Потім її змотують у рулон у вигляді так званого рукава, напіврукави або полотна. На наступному етапі на цей рулон із заданою періодичністю наноситься малюнок в один або кілька кольорів. І остання стадія – автоматизована вирубка та зварювання пакетів відповідно до заданого конструктиву. Тепер пакет нарешті набуде своїх звичайних рис.

Що дає такий тип друку?

  1. По-перше, висока якість відбитків, яку можна порівняти з результатом офсетного та глибокого друку.
  2. По-друге, флексографія – це екологічно чистий друк з фарбами, що використовуються на спиртовій або водній основі.

Такий тип друку економічно вигідний і більше підходить для виготовлення великих партій пакетів - від 10 000-100 000 штук.

Для кожного замовлення друку виготовляється своя флексоформа з певною вартістю. Її ціна зовсім не залежить від кількості пакетів з логотипом, які потрібно надрукувати. Але саме ця сума і становить більшу частину вартості всього замовлення. Тому таку форму потрібно використовувати якомога більше разів. І чим більша партія пакетів, тим менше коштуватиме один пакет із неї.

Ціна такої форми менше відчуватиметься, якщо ви замовите, наприклад, партію більше 500 000 пакетів. Але якщо нам потрібна інша цифра, близько 5000, то треба враховувати те, що весь тираж обійдеться дешевше за вартість самої флексоформи.

Другий спосіб, шовкографія або трафаретний друк означає дорогу практично ручну технологію нанесення малюнка на заздалегідь підготовлений пакет. У процесі якої фарба продавлюється через спеціальну сітку, прикріплену до рамки, з краями певної ширини. Тому при нанесенні трафаретного друку запечатати пакет цілком неможливо. Такий варіант нанесення зображення на пакет краще вибирати під час замовлення невеликої партії (100-200 штук) з дуже високими вимогами до якості зображення.

Друк такого типу сьогодні є найпопулярнішою технологією нанесення різноманітних логотипів та малюнків.

Шовкографія дозволяє наносити якісні та яскраві малюнки на пакети. А технологія друку проста – зображення наноситься через спеціальний сітчастий трафарет шляхом продавлювання через нього певної фарби.

Основними характеристиками такого типу друку є:

  • отримання барвистої та стійкої до вицвітання картинки,
  • невисока вартість при замовленні невеликих тиражів (від 100 штук),
  • висока ціна за один екземпляр,
  • необхідність застосовувати готові пакети унеможливлює розробку індивідуального конструктиву пакета,
  • обмежений розмір зображення,
  • труднощі з відтворенням технологічно складних зображень, зокрема, з точним поєднанням декількох кольорів.


І ще одна примітка – такий метод не застосовується при виготовленні пакетів типу майка, оскільки це недоцільно – наносити дороге зображення на найпростіший пакет.

Хочете дізнатися вартість вашого тиражу?
Заповніть форму нижче і ми надішлемо прорахунок вартості тиражу зручним для Вас способом
arrow