Основні помилки під час замовлення пакетів з логотипом

26.11.21

Основні помилки під час замовлення пакетів з логотипом

Індивідуальна упаковка - відмінний та ефективний спосіб підвищити впізнаваність бренду, досягти конкурентоспроможності та залучити нових клієнтів. Пакети з логотипом дозволяють адаптувати упаковку відповідно до ваших потреб та узгодити її з ідентичністю вашого бренду. Крім того, вони є ефективною рекламою для вашого бізнесу.

Щоб отримати максимум користі від замовлення пакетів із логотипом, важливо уникнути помилок, які ми проаналізуємо тут.

Що потрібно враховувати під час замовлення пакетів з логотипом

Багато компаній роблять помилку, замовляючи пакети з печаткою логотипу, які більше підходять їх уподобанням, ніж потребам покупцям. Покупці - це кінцеві споживачі пакувальних виробів. Таким чином, ви повинні враховувати їхні очікування та переваги щодо упаковки та замовляти пакети з логотипом, які їм подобаються.

Будь-яка упаковка продукту, включаючи пакети з індивідуальним друком, повинна привертати увагу потенційного покупця. Крім того, вона має відрізняти ваш бренд від конкурентів та інших подібних підприємств. Отже, ваші фірмові пакети не повинні бути схожими на ваших конкурентів, навіть якщо ви намагаєтеся затьмарити їх. Натомість створіть свою упаковку таким чином, щоб вона виділялася на тлі конкурентів та відображала вашу унікальну ідентичність бренду.

Помилки або графічні помилки створюють неправильне враження про ваші товари, послуги та компанії в цілому. Це показує, що ваша компанія недбала, і покупці можуть подумати, що ваші товари чи послуги також є неякісними. Тому ніколи не залишайте поза увагою помилки при розробці та узгодженні дизайну пакетів. Їхнє виправлення в майбутньому може дорого коштувати вам.

Сьогоднішні клієнти хочуть, щоб все було в новітньому дизайні, включно з упаковкою. Тому не робіть помилку, використовуючи застарілі дизайни упаковки – їм це не сподобається. Подумайте про оновлення дизайну пакетів, щоб випереджати конкурентів та позиціонувати себе як лідера у галузі. Для цього, як мінімум, подумайте про інвестиції в сезонне впакування замість масового виробництва одного дизайну.

При замовленні пакетів з логотипом не ігноруйте вагу та габарити товарів, які ви продаєте. Пакети мають бути достатньо міцними, щоб умістити ці товари та витримувати тривале навантаження. Ці параметри впливатимуть на правильний вибір товщини пакетів. Погоня за здешевленням замовлення за рахунок зниження товщини пакетів може призвести до сумних наслідків. Щоб цього уникнути, заздалегідь проконсультуйтеся зі спеціалістами компанії-виробника, щоб знайти золоту середину.

Не намагайтеся ускладнювати дизайн пакетів. Не використовуйте жаргон або пікантні висловлювання, якщо вони не відповідають вашому бренду. Простий та зрозумілий дизайн приверне більше уваги вашій аудиторії.

Хороші пакети з логотипом не лише привабливі, але й функціональні та практичні. Для цього необхідно використовувати відповідні пакувальні матеріали. Переконайтеся, що ви вибрали правильний пакувальний матеріал, щоб задовольнити очікування клієнтів та вигідно продемонструвати свою рекламу.

Імпласт – замовлення пакетів із логотипом без проблем

Упаковка – важлива частина процесу обслуговування ваших споживачів. Наші консультанти з упаковки готові допомогти вам створити красиво оформлені пакети з логотипом, які стимулюватимуть продаж, і приносити результати.

"Імпласт" допоможе вам на всіх етапах, виключивши можливість дорогих помилок. Ви можете зв'язатися з нашими фахівцями, щоб отримати відповіді на будь-які запитання. Важливо, що ви отримаєте вигідну ціну на пакети з логотипом від виробника.

Хочете дізнатися вартість вашого тиражу?
Заповніть форму нижче і ми надішлемо прорахунок вартості тиражу зручним для Вас способом
arrow