Друк на пакетах із використанням методу флексографії

26.11.21

Друк на пакетах із використанням методу флексографії

Якість та дизайн вашої упаковки – це перше враження про вас у покупців. Кожен пакет від першого до останнього має бути якісним, точно та послідовно презентувати бренд вашої компанії. Ось чому якість друку на пакетах настільки важлива.

Ми спеціалізуємося на виготовлення поліетиленових пакетів, що випускаються відповідно до потреб вашого бізнесу, з можливістю нанесення друку на пакетах. На виробництві «Імпласт» є все високотехнологічне обладнання, необхідне для реалізації ваших замовлень із виготовлення фірмової упаковки.

Можливості наших машин дозволяють друкувати дуже тонку, так і дуже товсту упаковку. Така гнучкість – велика перевага для всіх наших клієнтів.

Використання флексографії для друку на пакетах

Компанія «Імпласт» з гордістю пропонує друк на пакетах високої якості, що базується на використанні методу флексографії, найбільш поширеного методу друку, що дозволяє швидко створювати великі обсяги нестандартних графічних зображень. На полімерних пластинах (кліше), що виготовляються із синтетичного каучукового матеріалу, наноситься гравіювання відповідно до затвердженого оригінал-макету.

Метод флексографії дозволяє друкувати на різних матеріалах, а швидковисихаючі фарби забезпечують високу продуктивність. При флексодруку вихідним матеріалом є рулони з плівкою, яка проходить через серію гнучких рельєфних пластин, що обертаються.

Кліше закріплюються на циліндрах та встановлюються у друкарські машини. Циліндри обертають пластини через лоток з фарбами, і коли плівка проходить через друкарську машину і через кожне кліше, зображення і фарби переносяться на плівку. Фарба подається на кожну гнучку пластину, причому для кожного окремого кольору друку потрібно одне кліше. Рельєфні пластини працюють у тандемі, щоб забезпечити всі кольори кінцевого друкованого продукту.

За рахунок синхронізації розміру пластини і пакетів гарантується, що зображення друкується через рівні проміжки часу, в результаті відбитки фірмового зображення виходять щоразу в тому самому положенні.

За бажанням можливий також «випадковий» друк - ваш логотип або інше рекламне зображення з'являтимуться на кожному пакеті кілька разів. Зображення змінюватиме положення у вертикальному чи горизонтальному напрямку залежно від того, чи запечатаний пакет знизу чи зварюється з боків. Деякі зображення можуть бути частково обрізані при розрізанні та запаюванні пакетів, оскільки зображення розміщуються випадковим чином щодо лінії запаювання.

Інтерпретація кольору під час друку на пакетах

Щодо дизайну упаковки, то, мабуть, ніщо так не впливає на споживачів, як колір. Правильний колір має велике значення для бренду, тому що "бренд" означає наступність, послідовність та якість. Зараз доступні тисячі кольорів, які можна використовувати під час друку на пакетах.

Pantone ідентифікує тисячі кольорів у різних наборах для різних додатків за буквами та цифрами, щоб створити унікальний тег для кожного кольору. Використання Pantone дозволяє безпомилково вибрати саме той колір, який ви хочете, і додати ваш вибір до всіх учасників виробничого процесу.

Додавання логотипу вашої компанії та інших дизайнів до ваших поліетиленових пакетів - чудовий спосіб персоналізувати та покращити вашу пакувальну продукцію. Дозвольте нам допомогти вашому бренду відчути силу кольору.

Ми врахуємо ваші конкретні потреби, а також ваш бюджет, щоб допомогти вам вибрати варіант друку на пакетах, який допоможе вашому бізнесу виділитися та запам'ятатися.

Хочете дізнатися вартість вашого тиражу?
Заповніть форму нижче і ми надішлемо прорахунок вартості тиражу зручним для Вас способом
arrow