Редизайн пакетів із логотипом

26.11.21

Редизайн пакетів із логотипом

У зростаючому бізнесі постійне завдання - стежити за тим, щоб ваш товар та бренд залишався актуальним у свідомості споживача. Для успіху у цьому питанні необхідно зберегти свіжий та функціональний вид упаковки.

Оновлюючи свою стару упаковку та поліетиленові пакети, ви залучите нових клієнтів та відродите інтерес своїх постійних клієнтів. Редизайн пакетів з логотипом може включати в себе покращення дизайну під ринкові тренди, його адаптацію під певні події, свята.

Підготовка до замовлення нових пакетів із логотипом

Перш ніж ухвалити рішення про зміну дизайну упаковки, чітко сформулюйте, чого ви хочете досягти. Занадто багато інновацій за короткий період часу може спантеличити клієнтів і утруднити ідентифікацію вашого продукту та бренду. Також варто врахувати витрати на редизайн та випуск нових пакетів із логотипом.

Проаналізуйте, який імідж вашого продукту представлений на пакувальних виробах прямо зараз. Коли покупець бачить вашу упаковку, вона має продавати ваш бренд, тому пакувальні вироби повинні відображати корпоративний імідж, мати високу якість та бути привабливими.

При оновленні пакетів з логотипом вам слід шукати підказки як на ринку, так і у конкурентів. Як і будь-якого продукту, зовнішній вигляд упаковки має свої відмінні елементи, які необхідно враховувати при редизайні. Ось деякі речі, про які слід пам'ятати:

  • відомий логотип;
  • кольору;
  • читання тексту;
  • переваги продукту та основні характеристики;
  • інструкції;
  • контактну інформацію служби підтримки клієнтів.

Нині люди шукають продукт, який найкраще відповідає їхнім потребам, тому дизайн упаковки товарів має відбивати становище продукту над ринком. Врахуйте, що ваш товар розрахований на масову або вузьку нішеву категорію споживачів. Шрифти, логотипи та кольори працюють по-різному, тому орієнтація на вашу цільову аудиторію має допомогти вам у процесі оновлення.

Особливу увагу приділіть зручності та міцності упаковки. Зображення на упаковці допомагають привернути увагу, але експлуатаційні характеристики є не менш важливими для ваших покупців.

Ідеально, якщо за допомогою упаковки вам вдасться підвищити цінність ваших товарів та впізнаваність бренду. У міру того, як люди намагаються заощаджувати, вам необхідно переконати їх, що ваш продукт – найкращий варіант. Для цього, якість пакетів з логотипом має бути фабричним, не повинно бути кульків із якимось шлюбом.

Замовити нові пакети з логотипом

У разі редизайну пакетів з логотипом рекомендуємо всі роботи планувати заздалегідь, оскільки вони займають певний час, як і виготовлення фірмової пакувальної продукції. За потреби наші фахівці проконсультують вас на всіх етапах. Вам необхідно буде вирішити такі завдання:

  • розробити новий дизайн;
  • визначити оптимальну кількість пакетів із логотипом для замовлення;
  • узгодити з нами дизайн упаковки;
  • вирішити всі питання щодо оплати замовлення та запуску його у виробництво;
  • отримати виготовлену у нас на виробництві фірмову упаковку;
  • запустити нову рекламну кампанію за допомогою оновлених пакетів з логотипом.

Кожна компанія повинна оновлювати упаковку протягом усього життєвого циклу продукту. Зберігати бренд актуальним та привабливим для клієнтів – непросте завдання. Нові привабливі пакети з логотипом, випущені на виробництві «Імпласт», допоможуть вашій компанії випередити конкурентів та завоювати популярність серед великої кількості нових споживачів.

Хочете дізнатися вартість вашого тиражу?
Заповніть форму нижче і ми надішлемо прорахунок вартості тиражу зручним для Вас способом
arrow